domingo, 23 de septiembre de 2007

GUINSBAIUS.. Woooooooow !!!


Vaia tela.. si si .. la nit sembla que començava amb tota normalitat...
L'animador de la festa.. a ca Les Fernàndez


Ojazoooooos ... ja ja ja



Tatxaaaaan caram quin truquillo

El tipic contrapìcat de ca Les Fernandez


VAva, ara en serio... Absenta, el sucre.. si si ho tenim to.. viunga va ara fot-l'hi aigaua a la copa....


Are.. amb energia siiiiiiii


Noooooo, aquí no , a la copaaaaaaaaaaaa


Això ja es gomensa a desmadrarrdse


oe oe oe oeee .. fins que ens van fer fora... del marsella

Comor



NO .. et dic que es meu....





Tonto... va que no passa res
Ho veus... ja du deia jo, am bunagopa niha brou
ui ui..
Ei que poaisa neen... guina suber fesda..

Amb el rollo de la kamiseta kinspaios.. vam coneixer a tot barcelona....
Ara la Mercè aquella, diu que va fer una festa i no la vem trobar

amosant


pizza, tal no se que...

zzzzzzzzzz..
JOEEEEEEEEEEEEEEEEEE

4 comentarios:

Jaume dijo...

ufff. l'edat no perdona... vaig estar TOT el dissabte destroyed!

Robert dijo...

Vaja tela!!! Algú em pot explicar perque m'he pasat tot el finde cantant una cançó de l'antonio molina???...en fi! Per cert Itxi q vagi molt be.... per aqui et cuidem al Jou i lo de l'ampolla no cal disecarnos ..estem conservats en alcohol!!

Jaume dijo...

No es l'antonio molina, sino el Joselito, no??

A mi també m'ha passat lo mateix... i de fet hi ha un parell de xinos de terrassa que també la canten!!! jejejejejeje

Jaume dijo...

mes info a clica aqui